reklama

Dnes je nový deň

Sklamanie plodí strach. Ten zasa neistotu . Tá tvorí nedôveru , ktorá je základom všetkých nedorozumení.  Ak však nie sme uzatvorení diaógu, môžeme sa vyhnúť sklamaniu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nedávno som sa stretol s človekom, ktorý ma sklamal. Letmo som ho pozdravil a kráčal som ďalej. Behom toho dňa prešlo niekoľko hodín, počas ktorých som na toto stretnutie zabudol

Ale večer, keď som uvažoval nad celým dňom, som si uvedomil, že som sa zachoval veľmi podobne, ako hostia v istom vtipe, ktorý som už dávnejšie počul..

Keď sa ráno po svadbe zobudili hostia v Káne Galilejskej, jeden z nich si zavzdychol, že je taký smädný a chce piť. Tu sa ponúkol Ježiš, ktorý sedel blízko neho, že po vodu skočí , keď vtom ostatní hostia svorne vykríkli: "Nie! Ty už nie..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes je nový deň. Chcem, aby každý mohol začať odznova. 

Martin Šterbák

Martin Šterbák

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Narodil som sa v minulom storočí v inom spoločenskom zriadení. Žil som v štyroch rôznych štátoch, v dvoch rôznych mestách. Od detstva som vyrastal v katolíckej rodine. Som presvedčený, že všetci ľudia sú dobrí. Viem i to, že všetko skončí dobre. Ak sa niečo javí, že má zlý koniec, znamená to len to, že sa to neskončilo.Občas pytliačim za hranicami svojich možností, no len preto, aby som spojil nezlúčiteľné a zlúčil nespojiteľné.No najmä spolu s Pilátom chcem hľadať odpoveď na otázku: "Čo je pravda?" Lebo viem, že len Pravda nás oslobodí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu