reklama

Cesta za dobrodružstvom I.

Stať sa to môže kdekoľvek a komukoľvek. Stačí len počúvať a mať otvorené srdce. A treba vedieť správne riskovať a urobiť správne rozhodnutia. Stojí to však za to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 List od Priateľa

Nedávno som bol s priateľmi pri mori, kde som našiel list vo fľaši. Keďže všetci moji dobrí kamaráti o mne vedia, že mám rád prekvapenia, neprikladám tomuto zvitku papiera veľmi malú dôležitosť. Ten zvitok bol mierne ohorený a vyzeral takto:

List od Priateľa
List od Priateľa (zdroj: Mgr. Martin Šterbák)

Teda píše sa na ňom toto: 'Zdravím Ťa. Som Tvoj Priateľ. Chcem Ťa Pozvať K Dobrodružstvu. Stačí Len Pozorne Počúvať, Čo Treba Robiť. Cesta Bude Veľmi Ťažká A Obzvlášť Náročná Preto Si So Sebou Môžeš Zobrať Pomoc. Troch Priateľov, Ktorí Stoja Pri Tebe. Tri Veci, S Ktorými Si Vieš Pomôcť. Môžeš Skončiť Po Každom Dni. Zostane Ti Len To, Čo Máš. Stojí Však Za To Vydržať. Celkom Do Konca. Tvoj Priateľ.' Prepísal som ten text tak, ako bol napísaný na odkaze. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odišiel som teda za svojimi známymi do ubytovne a zisťoval som, kto si zo mňa chce vystreliť. Nikto sa však nepriznal. To som aj čakal. Odložil som teda tento zdrap papiera do batohu. Keďže bol už večer, zjedol som jedlo, okúpal sa a išiel spať.

Celú noc sa mi snívalo o tom, že sa mám vybrať na cestu za daným dobrodružstvom. Mal som pocit, ako by mi niekto v sne hovoril, že odpoveď nájdem pri jaskyni. Mihali sa mi pred očami rôzne tiene, no nevidel som nikoho konkrétneho.

Ak sa rozhodneš pokračovať, poď sem: http://sterbak.blog.sme.sk/c/382435/cesta-za-dobrodruzstvom-ii.html.

Ak končíš zvoľ túto možnosť: http://sterbak.blog.sme.sk/c/382449/cesta-za-dobrodruzstvom-konci.html.

Martin Šterbák

Martin Šterbák

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Narodil som sa v minulom storočí v inom spoločenskom zriadení. Žil som v štyroch rôznych štátoch, v dvoch rôznych mestách. Od detstva som vyrastal v katolíckej rodine. Som presvedčený, že všetci ľudia sú dobrí. Viem i to, že všetko skončí dobre. Ak sa niečo javí, že má zlý koniec, znamená to len to, že sa to neskončilo.Občas pytliačim za hranicami svojich možností, no len preto, aby som spojil nezlúčiteľné a zlúčil nespojiteľné.No najmä spolu s Pilátom chcem hľadať odpoveď na otázku: "Čo je pravda?" Lebo viem, že len Pravda nás oslobodí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu