reklama

Byť, či nebiť?

Nie vždy sú vecí také, ako sa zadajú. Často si ich vykresľujeme v tých najpestrejších odtieňoch. Čiernej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Demokracia je nádherná. Všetci v nej môžeme povedať to, čo chceme. Máme právo sa stýkať s kým sa túžime stretnúť a máme možnosť byť proti tomu, koho chceme biť.

V demokratickom zriadení by mala byť pluralita názorov a v nej je potrebné ich rešpektovať. Možno práve preto sa v dnešnej dobe tak ľahko môžeme vidieť prvky extrémizmu. Ale z čoho to všetko vzniká? Z jednoduchej nespokojnosti, z nevôle podriadiť sa a prijať veci také, ako sú.

Chýba nám jednota a láska. Sme chorí na nedostatok lásky jeden k druhému. Prevláda medzi nami egoizmus. Hľadíme na veci tak, ako to vyhovuje nám. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Byť, je dôležité. Ale žiť bez lásky k tomu, s kým práve sme, je nezodpovedné. Na to, aby sme mohli prosperovať, je priam nutné, aby sme vytvárali vzájomné vzťahy. Navzájom medzi sebou. 

Nehľadajme to, čo nás rozdeľuje, ale to, čo nás spája. Snažme sa vychádzať s každým. Nie len s tým, z ktorého budeme prosperovať. 

Zoberme si príklad aj z farieb. Stačia tri farby, ktorými môžme vyjadiť všetky farby. Červená, zelená, modrá. A ich kombináciou vznikne množstvo farieb. A keď sa všetky tri farby zjednotia, vznikne nádherná biela farba, ktorá vyjadruje čistotu.

Nesprávajme sa ako istý ateista, ktorý povedal: "Som tým, čím som až tak veľmi, že sa začínam báť, že ma Boh potrestá."

Martin Šterbák

Martin Šterbák

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Narodil som sa v minulom storočí v inom spoločenskom zriadení. Žil som v štyroch rôznych štátoch, v dvoch rôznych mestách. Od detstva som vyrastal v katolíckej rodine. Som presvedčený, že všetci ľudia sú dobrí. Viem i to, že všetko skončí dobre. Ak sa niečo javí, že má zlý koniec, znamená to len to, že sa to neskončilo.Občas pytliačim za hranicami svojich možností, no len preto, aby som spojil nezlúčiteľné a zlúčil nespojiteľné.No najmä spolu s Pilátom chcem hľadať odpoveď na otázku: "Čo je pravda?" Lebo viem, že len Pravda nás oslobodí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu