reklama

Včera, dnes, či zajtra?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zajtra.

Dnes ešte nie.

Včera som chcel,

no neúspešne.

Zajtra.

Veď ráno bude krásne.

Dnes ešte nie,

no zajtra sa o to pokúsme.

Začať odznova,

to nikdy nie je ľahké.

No zajtra začneme.

Len nie v tomto čase.

Stále len zajtra.

Len teraz nie.

Ktosi ti šepká:

“Dnes to spolu skúsme.”

Na zajtrajšok nemysli.

Včerajšok ten už bol,

jedine dnes začni.

Len pre prítomnosť ži!

Začínaj odznova,

neboj sa ak klesneš aj na kolená.

Vstaň a začni znova.

Miluj každého a budeš šťastná osoba.

Martin Šterbák

Martin Šterbák

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Narodil som sa v minulom storočí v inom spoločenskom zriadení. Žil som v štyroch rôznych štátoch, v dvoch rôznych mestách. Od detstva som vyrastal v katolíckej rodine. Som presvedčený, že všetci ľudia sú dobrí. Viem i to, že všetko skončí dobre. Ak sa niečo javí, že má zlý koniec, znamená to len to, že sa to neskončilo.Občas pytliačim za hranicami svojich možností, no len preto, aby som spojil nezlúčiteľné a zlúčil nespojiteľné.No najmä spolu s Pilátom chcem hľadať odpoveď na otázku: "Čo je pravda?" Lebo viem, že len Pravda nás oslobodí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu