reklama

Cesta za dobrodružstvom VI.

Odporúčam čítať od prvej časti. Len tak sa totiž do tohto príbehu môže dostať každý osobne. Odkaz je tu: http://sterbak.blog.sme.sk/c/382388/cesta-za-dobrodruzstvom-i.html.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Piate rozhodnutie

Som rád, že som sa rozhodol pre túto možnosť. Hoci netuším, čo ma v nasledujúcich okamihoch čaká. Mám teraz chvíľu čas pre seba. Môžem si v pokoji sadnúť. Keďže som dostal informáciu, že poletíme niečo vyše hodiny, mám čas na opätovný rozhovor s kamarátmi. Utvrdzujem sa vďaka nim k presvedčeniu, že materiálne veci nie sú až také dôležité. A aj tak mám pri sebe tú najlepšiu. Trochu smútim za priateľom, s ktorým .som sa musel rozlúčiť už na začiatku tohto záhadného výletu. Som však vďačný, že sú pri mne dvaja ľudia. Bez nich, by táto cesta do neznáma, bola oveľa ťažšia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pomaly sa mi zatvárajú oči a zaspávam.

Čo sa to deje? Kamaráti ma budia, že lietadlo začína klesať. Vraj sme veľmi ťažký. Jediná vec, ktorá nás zachráni je vyhodiť všetky nepotrebné veci z lietadla. Ja si začínam uvedomovať, že prídem aj o poslednú vec, čo mám pri sebe. Tú, ktorá mi mala pomôcť dosiahnuť môj cieľ. Teraz však už ide o život a ak nechcem skončiť na tejto ceste, musím sa zbaviť aj tejto poslednej maličkosti, ktorá pre mňa znamená tak veľa. Teraz si spomínam na slová, že moje predchádzajúce rozhodnutie ma donúti prijať i ďalšie.

Po odhodení všetkých zbytočností, tak sa na tie materiálne statky teraz pozerám, s potešením s priateľmi zisťujem, že sme prestali klesať a stúpame. Už sme zasa nabrali potrebnú výšku, stále som sa ale nedozvedel, kam to letíme. Plachtenie lietadla ma uspáva. Som naozaj veľmi unavený. Aj mojim spolucestujúcim sa drieme...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prebúdzam sa na prudký náraz lietadla na hladinu. Nemám tušenia, čo sa stalo. Z toho, čo hovoria moji spolupasažieri, som vydedukoval, že sme sa dostali do vzdušného víru, ktorý nás stiahol až k vode. Pilot je mŕtvy. Do trupu lietadla začína vnikať voda. Keďže na palube nemáme žiadne dosky, nemáme ani čo použiť, ako záchranné člny. Akosi sa nám však podarilo otvoriť dvere a vyliezť na strechu lietadla.

V diaľke sme zazreli ostrov. Ja som dobrý plavec. Nebude mi robiť problém tam doplávať. Dúfam. Moji kamaráti však si s vodou až tak veľmi netykajú. Nemáme však inú možnosť, lebo vidíme, že lietadlo sa potápa. Verím, že spolu to všetci taja zvládneme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Darí sa. Zatiaľ. Už sme ďaleko od lietadla, no ešte aj pevnina je dosť vzdialená. Zrazu kamarát vykríkne: "Žralok!" Obzriem sa a vidím ako sa za nami ponáhľa plutva žraloka.

Teraz ide do tuhého. Zachránim len jedného priateľa. Žiaľ. Pred takýmto náročným rozhodnutím, som snáď ešte ani nestál. Viem, že ten, ktorému nepomôžem, s veľkou pravdepodobnosťou zahynie. Musím sa rozhodnúť rýchlo. Už viem A čo ty? Veď ty si v tomto dobrodružstve ja. Tak ako si sa rozhodol? Koho vyškrtneš?

Ak sa rozhodneš pokračovať, poď sem: http://sterbak.blog.sme.sk/c/382681/cesta-za-dobrodruzstvom-vii.html.

Ak končíš zvoľ túto možnosť: http://sterbak.blog.sme.sk/c/382449/cesta-za-dobrodruzstvom-konci.html.

Martin Šterbák

Martin Šterbák

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Narodil som sa v minulom storočí v inom spoločenskom zriadení. Žil som v štyroch rôznych štátoch, v dvoch rôznych mestách. Od detstva som vyrastal v katolíckej rodine. Som presvedčený, že všetci ľudia sú dobrí. Viem i to, že všetko skončí dobre. Ak sa niečo javí, že má zlý koniec, znamená to len to, že sa to neskončilo.Občas pytliačim za hranicami svojich možností, no len preto, aby som spojil nezlúčiteľné a zlúčil nespojiteľné.No najmä spolu s Pilátom chcem hľadať odpoveď na otázku: "Čo je pravda?" Lebo viem, že len Pravda nás oslobodí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu