reklama

Mám auto, som majster sveta!

Keď sme boli malí, fascinovali nás autíčka. Mnohí chlapci sa s nimi hrali. Teraz sa hrajú s autami tiež. Tieto sú však väčšie, rýchlejšie, ale aj nebezpečnejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Každý mladý má túžbu urobiť si vodičský preukaz a mať svoje vysnívané autíčko, ktoré by malo človeku nejako zabezpečiť nezávislosť. V posledných dvoch dňoch sa však stalo niekoľko nehôd, ktoré zanechajú v mnohých ľuďoch trvalé následky:

Včera, 30.6.2015, som zachytil informáciu, že v Nemecku sa stala autohavária, pri ktorej zahynuli traja ľudia z Vranova nad Topľou. Neviem prečo, ale veľmi sa ma táto správa dotkla. Možno to bolo aj tým, že v tom meste poznám nejakých ľudí.

V tento deň taktiež zahynul motorkár, keď sa zrazilo auto s motocyklom. Spolujazdkyňu motocyklistu previezli a ťažkými zraneniam do nemocnice, kde ale zraneniam podľahla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Dnes, 1.7.2015, som zasa sa stretol so správou, že kdesi v okrese Žiar nad Hronom sa zrazilo auto s autobusom. Našťastie následky neboli také tragické. Jedno dievča však je v nemocnici s opuchom mozgu.

V okrese Kežmarok však nemali toľko šťastia. Dnes tam poľský vodič zrazil chlapčeka. Ten to neprežil.

Mať auto a vlastniť vodičský preukaz, neznamená, že už sme slobodní a nič sa nám nemôže nič stať. Keď si šofér sadne za volant, je zodpovedný nielen za seba a tých, čo sa vezú s ním, ale aj za všetkých, ktorých na ceste stretne. Alebo ak narazí do stromu, začne mu vysvetľovať, že trúbil?

Martin Šterbák

Martin Šterbák

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Narodil som sa v minulom storočí v inom spoločenskom zriadení. Žil som v štyroch rôznych štátoch, v dvoch rôznych mestách. Od detstva som vyrastal v katolíckej rodine. Som presvedčený, že všetci ľudia sú dobrí. Viem i to, že všetko skončí dobre. Ak sa niečo javí, že má zlý koniec, znamená to len to, že sa to neskončilo.Občas pytliačim za hranicami svojich možností, no len preto, aby som spojil nezlúčiteľné a zlúčil nespojiteľné.No najmä spolu s Pilátom chcem hľadať odpoveď na otázku: "Čo je pravda?" Lebo viem, že len Pravda nás oslobodí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu