reklama

O Prvej knihe kráľov

Po úvodnej básni, načítal som časť Svätého písma. Tentokrát je to Prvá kniha kráľov. Ak máte záujem, vypočujte si ju. Budem rád, keď sa stanete odberateľom môjho YouTube kanála.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prvá a Druhá kniha kráľov v Biblii jeden spis tvorila.

Po preklade do gréčtiny je na dve časti rozdelená.

Koniec Dávidovej vlády, Šalamún kráľom sa stáva,

či dejiny Izraelského a Júdskeho kráľovstva.

Táto kniha obsahuje niekoľko častí,

zo života Dávida posledné udalosti.

Zjavenie Pána a Šalamúnová prosba,

taktiež múdry rozsudok panovníka.

Chrám i kráľovský palác kráľ stavia,

i kráľovná zo Sáby vzdať úctu prichádza.

Šalamún však opúšťa jediného Boha,

hoci mal bohatstvo dopustil sa modlárstva.

Prišiel trest, ktorým bolo rozdelenie kráľovstva,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ľud sa klania iným bohom opúšťa Pána.

Prorok Eliáš však sa snaží ľudí k Bohu obrátiť,

o tom všetkom, ba i o inom sa tu hovorí.

martinixis

Martin Šterbák

Martin Šterbák

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Narodil som sa v minulom storočí v inom spoločenskom zriadení. Žil som v štyroch rôznych štátoch, v dvoch rôznych mestách. Od detstva som vyrastal v katolíckej rodine. Som presvedčený, že všetci ľudia sú dobrí. Viem i to, že všetko skončí dobre. Ak sa niečo javí, že má zlý koniec, znamená to len to, že sa to neskončilo.Občas pytliačim za hranicami svojich možností, no len preto, aby som spojil nezlúčiteľné a zlúčil nespojiteľné.No najmä spolu s Pilátom chcem hľadať odpoveď na otázku: "Čo je pravda?" Lebo viem, že len Pravda nás oslobodí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu