reklama

O druhej knihe kroník

Po úvodnej básni, načítal som časť Svätého písma. Tentokrát je to Druhá kniha kroník. Ak máte záujem, vypočujte si ju. Budem rád, keď sa stanete odberateľom môjho YouTube kanála.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jednotlivé Knihy kroník jeden spis pôvodne tvorili

Tí čo ich prekladali urobili zo spisu dve knihy.

V židovskom kánone na poslednom mieste sú,

po Ezdrášovej a Nehemiášovej knihe tvoria časť tretiu.

Obsah Druhej knihy kroník tvoria dve, ba tri historické obdobia,

Dejiny kráľa Šalamúna, júdskych kráľov, či babylonského zajatia.

Popri správach o kráľoch sú v knihách i iné state,

Informácie o prorokoch i levitoch sú tu podané.

Autor Kníh kroník spracoval historický materiál

Keďže je neznámy, Kronistom ho niekto nazval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bol to človek viery, pokory a hlbokej nádeje,

Pozná Izraelské dejiny i prorokov tradície.

Druhá kniha kroník teda pokračovaním prvej je.

Sadnime si, spusťme Youtube a počúvajme...

Martin Šterbák

Martin Šterbák

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Narodil som sa v minulom storočí v inom spoločenskom zriadení. Žil som v štyroch rôznych štátoch, v dvoch rôznych mestách. Od detstva som vyrastal v katolíckej rodine. Som presvedčený, že všetci ľudia sú dobrí. Viem i to, že všetko skončí dobre. Ak sa niečo javí, že má zlý koniec, znamená to len to, že sa to neskončilo.Občas pytliačim za hranicami svojich možností, no len preto, aby som spojil nezlúčiteľné a zlúčil nespojiteľné.No najmä spolu s Pilátom chcem hľadať odpoveď na otázku: "Čo je pravda?" Lebo viem, že len Pravda nás oslobodí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu