reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Šterbák

Martin Šterbák

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Narodil som sa v minulom storočí v inom spoločenskom zriadení. Žil som v štyroch rôznych štátoch, v dvoch rôznych mestách. Od detstva som vyrastal v katolíckej rodine. Som presvedčený, že všetci ľudia sú dobrí. Viem i to, že všetko skončí dobre. Ak sa niečo javí, že má zlý koniec, znamená to len to, že sa to neskončilo.Občas pytliačim za hranicami svojich možností, no len preto, aby som spojil nezlúčiteľné a zlúčil nespojiteľné.No najmä spolu s Pilátom chcem hľadať odpoveď na otázku: "Čo je pravda?" Lebo viem, že len Pravda nás oslobodí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

35 rokov

Martin Šterbák

35 rokov

Keď sa obzrieme späť, zistíme, že všetko, čo sa deje, má svoj najkrajší zmysel, ktorý nám dáva chuť do života. Neveríte?

  • 4. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 242x
  • 0
Rozprávka

Martin Šterbák

Rozprávka

  • 18. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 111x
  • 0
Byť slobodný

Martin Šterbák

Byť slobodný

Náhody síce neexistujú, ale ak sa nedokážeme oslobodiť od istých stereotypov, nikdy nebudeme schopní pochopiť, že každá náhoda je vlastne moment Božej vôle.

  • 16. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 172x
  • 3
Včera, dnes, či zajtra?

Martin Šterbák

Včera, dnes, či zajtra?

  • 16. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 108x
  • 0
V čo verím a prečo

Martin Šterbák

V čo verím a prečo

Nedávno mi bola položená otázka, ktorá ma trošku zaskočila. Teda spýtali sa ma, prečo som kresťan katolík. Odpovedal som, že preto, lebo verím v Boha.

  • 7. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 271x
  • 2
reklama
Veci sa nedejú, než sa stanú

Martin Šterbák

Veci sa nedejú, než sa stanú

Nebo, či peklo? Je to naozaj ľahké rozhodnutie? Nečakáme len jednoduché riešenia? Verím, že nie. Poďme teda pracovať každý na svojej záhrade.

  • 5. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 213x
  • 6
O deň skôr

Martin Šterbák

O deň skôr

Každý deň je jedinečný. K tomu, aby sme mohli žiť teraz, bolo potrebné žiť i predtým. Dať každému dňu šancu. A byť tu skôr skôr, ako neskôr. I dnes.

  • 5. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 179x
  • 3
Nikdy nekonč začínať a nikdy nezačínaj končiť

Martin Šterbák

Nikdy nekonč začínať a nikdy nezačínaj končiť

Cesta za dobrodružstvom, nie je zadarmo. Stretáme sa na nej s mnohými prekážkami. Čaká nás nejeden pád. Niektorí nás prepadnú. Iní nám pomôžu. A nakoniec, získame víťazstvo.

  • 5. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 268x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu